Cauza: Exercițiile nepotrivite pentru structura ta

Dureri articulare la antrenament, De Ce Articulațiile Îmi Fac Rău După Un Antrenament - Metode simple care reduc durerea de genunchi

Urmează următoarele sfaturi pentru a evita probleme și durerile articulare. Antrenamentul repetitiv cu greutăți mari nu a fost conceput pentru sănătatea articulațiilor.

Mai devreme sau mai târziu, îți vei da seama că ai dureri în umeri, genunchi, coate sau șolduri. Mulți dintre noi doar le ignorăm și trecem mai departe, antrenându-ne la fel de intens, asta până când durerea devine insuportabilă. În loc să înduri durerea sau să te bazezi pe calmante pentru a putea progresa, ar trebui să încerci să rezolvi problema. Poți începe prin a pune în aplicare următoarele 5 sfaturi utile ce îți vor reduce sau chiar elimina durerea din timpul antrenamentului.

Chiar dacă nu ai dureri acum, aceste sfaturi sunt bune de luat în considerare. Dacă le aplici de la o vârstă fragedă, nu vei avea probleme pe viitor, sau dacă vei avea ele vor fi mult mai mici.

9 modalităţi de a-ţi distruge articulaţiile la antrenament - Om Activ

Dacă doare, nu îl fă. Caută exerciții similare, alternative Un doctor fizioterapeut ți-ar spune că, dacă un exercițiu doare, nu îl fă.

Kenalog 40 pentru recenzii ale durerilor articulare toate medicamentele cu condroitină

Dar asta nu înseamnă că trebuie să abandonezi acea mișcare cu totul. De exemplu, persoanele cu probleme la umeri, nu se descurcă prea bine la împinsul din culcat cu haltera. Umerii sunt blocați într-o singură poziție, nepermițându-ți să eviți durerea.

recenzii pentru remedierea durerii articulare osteoartrita medicamentului articulației genunchiului

Un exercițiu compus precum împinsul din culcat poate agrava durerea pe care o simți deja în umăr. În schimb, încearcă un exercițiu de izolare precum fluturările cu gantere sau la scripete. Ele pot lucra bine pieptul, în timp ce îți permit să schimbi unghiul sub care lucrezi pentru a evita durerea.

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dar sunt și alte opțiuni.

  • Articulații care durează în articulațiile piciorului
  • Exerciții pentru tratamentul artrozei piciorului
  • Gel de argo pentru articulații
  • Articulațiile Rănite După Exerciții Fizice, Cum ne menținem articulațiile tinere?
  • Prim ajutor pentru dureri la nivelul articulațiilor mâinilor

Totul stă în experimentare. Trebuie să vezi ce mișcări poți face în timp ce eviți durerea.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Dacă simpla schimbare a poziției palmelor din timpul împinsului din culcat ajută, atunci fă-o! Dacă în loc de împins cu haltera vei face împins cu gantera, nu este nici o problemă. Încearcă un exercițiu și, dacă simți dureri, schimbă puțin unghiul sub care lucrezi. Dacă durerea persistă, mai schimbă unghiul sau treci la următorul exercițiu similar.

Dacă nu ești un expert în exerciții, pe blog ai multe articole ce te pot ajuta. Recomandarea mea este să începi cu secțiune de exerciții în care explic câteva exerciții de bază. Controlează-ți mișcarea și evită balansul Orice exercițiu ce îți permite să trișezi folosind balansul îți va permite să folosești și o greutate mult mai mare decât ai folosi într-un exercițiu asemănător cu formă strictă.

Cu toate acestea, rezultatelepe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul. Prin urmare, am decis să scriem un articol despre cum să faceți exerciții fizice atunci când vă dor genunchii. Pentru început, vrem să vă informăm că apariția durerilor de genunchi în timpul exercițiilor nu este un lucru neobișnuit.

Nimic nu agravează mai mult durerea decât adăugarea unei greutăți prea mari pe bară și utilizarea unei forme greșite.

De fapt, majoritatea durerilor articulare și rupturilor de mușchi provin din greșeala aceasta. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dacă te bazezi pe șolduri când faci flexii cu haltera sau pe smucituri când faci ramatul, atunci sigur greutatea este prea mare.

Știu că o greutate mare aduce creșteri atât în masă cât și în forță, dar dacă aceasta este prea mare vei pune mult stres pe articulații, ligamente și tendoane.

meridianul articular articulația șoldului doare noaptea

Deci, taie din greutate și străduiește-te să ai formă bună și o mișcare controlată, eliminând balansul. Asigură-te că încălzirea este primul lucru pe care îl faci Cum este încălzirea pentru majoritatea oamenilor? Exact la la ora de sport: plictisitoare. Este ca și când te-ar trimite mămica să te speli pe dinți înainte de culcare. Însă asta nu înseamnă că ea nu este benefică. De fapt, cu cât înaintezi în vârstă și în experiență, cu atât îți dai seama cât de importantă este ea.

Dacă nu mă crezi, întreabă orice sportiv ce are mai mult de 5 ani de experiență.

Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?

Majoritatea îți vor spune că ar fi trebuit dureri articulare la antrenament facă mai multă încălzire. Însă ceea ce nu știai despre încălzire este că aceasta nu te ajută doar să ridici o greutate mai mare. Ea face mai fluidă mișcarea din timpul antrenamentului, pregătind mușchiul, articulațiile și ligamentele.

  • Ulei vegetal pentru dureri articulare
  • Gel eficient pentru articulații
  • Poliartroza tratamentului articulațiilor umărului
  • Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!
  • Tratamentul nevrozei umărului

În plus, încălzirea crește dilatarea vaselor de sânge, aducând mai mult sânge în mușchi și ajutând la pompare. Fă o încălzire de dureri articulare la antrenament înaintea fiecărui antrenament.

Fă exerciții folosind greutăți foarte mici.

cum să alinați inflamația articulației brațului artroza în articulația cotului

Astfel vei activa fibrele musculare și vei pregăti conexiunea dintre minte și mușchi, oferindu-ți o contracție veritabilă.