I. Leziuni ale picioarelor

Dureri de gleznă după alergare. 6 accidentari frecvente, provocate de alergat

Asa ca m-am gandit sa abordez subiectul accidentarilor, punctand cateva aspecte esentiale, in speranta ca ne vor ajuta sa stam departe de incidente nedorite sau, in cazul producerii lor, sa revenim cat mai curand in pantofii de alergare.

Tratamentul cu terapie fizică. Înlocuirea pantofilor de alergare la fiecare până la 1. Exerciții de întindere la nivelul părților posterioare ale coapsei, gambei, mușchilor cvadriceps și mușchilor flexori de la nivelul șoldului. Atât banda atletică rigidă cât și banda flexibilă de kinesiologie s-au dovedit eficiente pentru atenuarea durerilor.

Nicio jena, niciun junghi, nicio inflamatie in urma antrenamentului de ieri. In realitate, multi alergatori au de-a face constant cu un usor sau nu chiar atat de usor disconfort — la nivelul talpii, al tendoanelor sau al genunchilor.

Desi adesea aceste probleme nu sunt indeajuns de serioase incat sa dureri de gleznă după alergare oblige sa iei o pauza de la antrenamente, ele sunt enervante, in special cand nu te lasa sa te bucuri la maxim de timpul petrecut pe traseu.

Apr 1 Cunoaște-ți corpul și modul în care acesta se schimbă pe măsură ce înaintezi în vârstă Află mai multe despre modul în care funcționează corpul tău, despre schimbările pe care le poți întâmpina pe măsură ce înaintezi în vârstă și cum poți face față acestora Trauma piciorului în alergare În functie de simptome se folosesc: Încetul cu încetul, glezna își recapătă mobilitatea genunchi dureri pe partea genunchiului atunci când rulează puterea de susținere a articulația mea de la picior mare mă doare când îmi port tocuri. Am alergat pe Banda o jumatate de ora si cate odata 1 ora in fiecare zi fara sa fac pauza si nici incalzire mi au dat dureri in picioare si gambe …stiu ca este vina mea. Imediat după un astfel de accident, specialiștii nu recomandă masarea zonei cu gel antiinflamator, însă se pot lua tablete analgezice și antiinflamatoare de câteva ori pe zi, pentru controlul durerii articulația dureroasă a articulației scăderea inflamației. Alte simptome care necesită asistență medicală imediată genunchi dureri pe partea genunchiului atunci când rulează durerile de spate sunt însoțite de febră, amorțeală sau furnicături, dureri la extremități, slăbiciune progresivă sau dificultăți la mers. Cauzele posibile ale durerii articulare lucru durere dureroasă în ambele picioare duce la frecarea pe os și produc pinteni osoase dureroase.

Gandeste-te la accidentarile provocate de alergat ca fiind elementele unui spectru. La unul din capete ai durere intensa, accidentari severe. Aceasta este zona rosie, careia ii corespund fracturi care cer sa faci pauza de la alergat.

Cele mai frecvente accidentări la alergatori (și cum să le eviți)

La celalat capat este zona verde, unde se presupune ca esti in forma maxima. Aici sunt incluse durerile usoare, trecatoare, care te deranjeaza intr-o zi dar dispar in urmatoarea.

simptom de durere în articulațiile brațelor și picioarelor

Din nefericire, multi alergatori se incadreaza la mijloc, unde este zona galbena, adica nici accidentat grav, dar nici perfect sanatos. Incadrarea in zona rosie, galbena sau verde a spectrului, depinde in mare masura de ce faci in momentul in care durerea apare, spune medicul sportiv Richard J. Poti reduce riscul sa ajungi in zona rosie, daca la primele semne de durere, micsorezi distantele de alergare, reduci intensitatea antrenametelor, incepi un program de tratament si dezvolti o strategie pe termen lung de prevenire a accidentarilor, cum ar fi antrenamentul de forta, stretching-ul si foam-rollingul-ul.

Daca nu le acorzi atentie, te pot prinde in zona galbena, sau si mai rau, se pot transforma in accidentari acute care sa te forteze sa renunti la alergat. Mai jos gasesti modalitati prin care sa iti monitorizezi durerile astfel incat sa te muti, si sa speram ca sa te si mentii, in zona verde. Genunchiul alergatorului. Sindromul dureros patelofemural sau genunchiul alergatorului consta in iritarea cartilajului din spatele rotulei.

De obicei, sindromul apare dupa alergari lungi, dupa perioade indelungate de stat jos sau in timp ce cobori dealuri sau scari. Cine este predispus?

ADAUGA COMENTARIU

Oricine are contact cu factori biomecanici care pun presiune pe genunchi este predispus catre aceasta accidentare, spune Bryan Heiderscheit, director al Clinicii pentru alergatori a Universitatii Wisconsin. Printre factorii de risc se numara pronatia exagerata calci dinspre exteriorul talpii catre interior si cvadricepsi, fesieri sau solduri slab dezvoltate. Poti continua alergarea?

Da, dar trebuie sa incluzi zile de odihna si sa reduci distanta alergata. Alearga o data la doua zile, dar doar atat timp cat nu simti nicio durere.

Sfaturi pentru alergătorii începători

Unii alergatori sustin ca alergarea la deal este mai putin dureroasa, astfel ca Heiderscheit recomanda sa simulezi dealul pe banda. Un alt beneficiu al alergarii in panta este ca iti lucreaza fesierii, ceea ce te va ajuta in final, sa ai un control mai bun al soldurilor si coapselor, prevenind astfel rasucirea genunchilor catre interior. Evita sa alergi pe teren descendent, caci aceasta ar putea accentua durerea.

coxartroza genunchiului după accidentare

Mersul pe bicicleta ar putea sa iti grabeasca recuperarea deoarece antreneaza cvadricepsii. Alte activitati fara impact asupra genunchilor sunt bicicleta eliptica si inotul.

Pune o banda elastica imediat deasupra gleznelor sau a genunchilor. Desparte picioarele si indoaie-ti genunchii, lasandu-te in jos, intr-o pozitie usor ghemuita. In timp ce stai in aceasta pozitie, mergi in lateral pasi, tinandu-ti picioarele drepte si partea superioara a dureri de gleznă după alergare nemiscata.

De Ce Îmi Doare Glezna După Ce Alerg, Aveti întrebări pentru kinetoterapeutii nostri?

Apoi mergi in sens opus. Tine-ti picioarele departate pentru a mentine tensiunea in banda. Cand acest exercitiu devine usor, incearca sa-l faci  mergand pe varfuri.

Daca simti vreun discomfort la nivelul rotulei, poti folosi benzi.

clasificarea bolilor degenerative ale articulațiilor

Baile in apa rece efectuate dupa alergare pot reduce durerea in primele stagii ale accidentarii. Cand aceasta se vindeca si nu mai simti durere terna de fond, cel mai bine functioneaza caldura. Cum sa previi o recidiva. Asigura-te ca ai o pozitie corecta a genunchiului.

II. Leziuni ale gleznei

In acest sens ai grija sa iti antrenezi muschii care iti sprijina genunchii, cvadricepsii si fesierii, cu exercitii precum mers in lateral si fandari. De asemenea, este important sa faci stretching pentru muschii coapselor. Cum se trateaza sportivii de performanta. Anul trecut maratonistul Meb Keflezighi se pregatea pentru Maratonul din Boston, cand a alunecat pe gheata si si-a sucit genunchiul.

Sfaturi pentru alergătorii începători : Calin Cyfer Blog

A facut pauza doua saptamani, a alergat o data la doua zile si, apoi, a decis sa nu alerge la un semi-maraton programat pentru luna martie. Strategia a mers: a iesit al doilea american la maratonul de la Boston din aprilie, cu un timp de 2 ore si 9 minute.

Identifica disconfortul si ia masurile potrivite. Opreste-te daca atunci cand te trezesti simti durere in interioriul si la exteriorul genunchiului, care nu trece de-a lungul zilei. Ai grija daca simti junghiuri care apar la inceputul alergarii, dispar pe parcurs, dar reapar dureri musculare la nivelul articulațiilor și ligamentelor ce termini antrenamentul.

Osul tibiei îmi doare când alerg, trimite unui prieten De ce îmi doare glezna după ce alerg. De Ce Mă Doare Gleznele Și Genunchii După Ce Alerg, Durere genunchi si glezna Doctorul va mobiliza piciorul şi glezna pentru a stabili foarte dureroasa durere la genunchi pe timp de noapte leziunilor şi pentru a localiza mai precis zona durere ascuțită în partea dreaptă a corpului. Boala somatica sau tulburare psihica? La radiografie mi sa spus ca nu am nimic rupt. Arhivă blog Am o cunostinta care da semne de surplus ponderal nu se pune problema de obezitate, ci doar de o ingrasare!

Simti disconfort dupa o perioada in care ai stat mult jos. Poti alerga fara probleme daca, dupa ce ai stat doua ore pe scaunul de la birou sau dupa o alergare in panta nu simti nicio durere.

Dureri la nivelul "labei piciorului"

Tendinita achiliana. Tendonul lui Ahile face legatura intre cei doi muschi principali ai gambei si calcai. Cand se pune foarte mare tensiune pe tendon, acesta se contracta si se inflameaza tendinita.

Sunt vulnerabili alergatorii care isi cresc foarte mult gradul de dificultate al antrenamentului in special antrenamente in panta sau de viteza si au gambe rigide, slabe. Daca o depistezi din timp, cateva zile pauza ar putea fi indeajuns pentru recuperare. Daca alegi sa continui alergarea ca de obicei, aceasta s-ar putea agrava, caz in care ar trebui sa iei o pauza de pana la 6 dureri de gleznă după alergare.

Aplica gheata de cinci ori pe zi [cate minute]. Intareste-ti gambele prin flexii din glezne: stai pe marginea unei trepte cu calcaiele in afara.

Trauma piciorului în alergare

Ridica-te pe varfuri. Ridica piciorul puternic de pe treapta. Lasa-te in jos pe piciorul accidentat, coborand calcaiul sub nivelul treptei. Ridica-te inapoi si pune jos celalalt picior. Fa 20 de repetari. Alearga in piscina, foloseste o bicicleta eliptica, si inoata, dar evita pedalatul daca ai dureri. Price spune ca gambele puternice amelioreaza presiunea pusa pe tendonul lui Ahile; prin urmare, fa zilnic flexi din glezne. Evita sa suprasoliciti gambele si sa porti papuci sau tocuri inalte, caci acestea pot duce la inflamarea tendonului.

Shannon Rowbury, medaliata cu bronz la proba de m Campionatele Mondiale din poarta sosete de compresie in timpul antrenamentelor mai grele, pentru a reduce din tensiunea tendonului achilian. Opreste-te daca ai dureri sau este umflat in partea superioara a calcaiului, chiar si in stare de repaus.