10 tipuri de exerciții care previn trosniturile și durerile de genunchi - GymBeam Blog

Exerciții de durere a articulațiilor genunchiului, 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog

Exercitii pentru durerile de genunchi

Autor: Dr. Sa iti pui genunchii in miscare este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand suferi de osteoartrita genunchiului gonartrozainsa aceste exercitii te pot ajuta sa iti mentii genunchii flexibili si te vor ajuta la capitolul rezistenta cand e vorba de articulatiile genunchilor. Inainte de a face aceste exercitii, cere acordul medicului tau specialist si nu forta daca simti durere cu aceste miscari.

Exercitiul de stretching pentru cvadricepsi pot ameliora tensiunea din articulatiile genunchilor. Stai cu picioarele departate, cam la distanta soldurilor tale.

Exerciții fizice pentru durere în articulația genunchiului

Indoaie genunchiul drept si prinde-ti la spate varful piciorului drept cu mana dreapta. Adu calcaiul drept cat mai aproape de muschii feselor, atat cat e posibil.

disfuncție articulară în artrita reumatoidă

Pentru un echilibru bun, poti sa te sprijini cu mana stanga de un perete. Mentine pozitia aceasta 30 de secunde si repeta apoi cu piciorul stang, sprijinindu-te de acelasi perete. E bine sa faci aceste miscari in seturi de cate 3, o data pe zi.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Acest exercitiu de stretching la nivelul gambei iti va creste flexibilitatea de la nivelul muschilor picioarelor si de la nivelul articulatiilor genunchilor.

Adu-ti piciorul drept cam la cm in fata piciorului stang.

Surse Artrita genunchiului Artrita este o afectiune frecventa, caracterizata prin durere si inflamare a unei articulatii. Cele mai afectate articulatii sunt cele de la nivelul mainii, genunchiului, soldului sau coloanei. Artrita genunchiului poate ingreuna si chiar impiedica mersul din cauza durerii puternice. Inflamatia, durerea si rigiditatea articulatiei sunt doar cateva dintre simptomele care pot aparea atunci cand o persoana are aceasta afectiune. Articulatia genunchiului este o articulatie de tip balama, asemenea articulatiei cotului sau degetelor, denumita astfel pentru ca permite o miscare similara cu deschiderea si inchiderea unei usi.

Indoaie piciorul drept, asigurandu-te ca genunchiul tau nu trece dincolo de nivelul degetelor de la picioare. Mentindand piciorul stang cat mai drept, apasa calcaiul stang spre pe podea, pentru a intinde muschii gambei la piciorul pe care il tii in spate.

medicament pentru articulații și tendoane

Mentine pozitia aceasta 30 de secunde, apoi repeta cu celalalt picior, ca si cand ai face o fandare, insa fara sa fortezi genunchii inutil. Fa 3 repetari zilnic. Exercitiul din pozitie asezata, prin care ridici piciorul, te ajuta sa intaresti musculatura din jurul genunchilor.

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Stai pe un scaun, cu ambele picioare indoite la 90 de grade. Ridica usor piciorul drept, astfel incat sa fie paralel cu podeaua, mentinand piciorul stang in continuare pe podea.

oasele și articulațiile coloanei vertebrale doare

Mentine pozitia 30 de secunde, apoi usor lasa piciorul drept pe podea si repeta exercitiul cu piciorul stang. Repeta miscarile de 10 ori, de doua ori pe zi. Step-ul-ul este un exercitiu pentru intarirea musculaturii picioarelor.

extensia genunchiului

Astfel, o data ce vei stapani acest exercitiu, iti va fi mai usor sa urci scarile, de exemplu. Vei avea nevoie de un step pentru aerobic sau poti folosi treapta cea mai de jos a scarilor din locuinta ta.

Osteoartrita genunchiului: tratament nechirugical prin exercitii la domiciliu

Stai in fata scarilor cu picioarele departate, cam la latimea soldurilor tale. Urca pe treapta cu piciorul drept, apoi cu piciorul stang.

durere lungă în articulația umărului

Coboara de pe trepte, cu spatele: piciorul exerciții de durere a articulațiilor genunchiului atinge podeaua primul, apoi este urmat de piciorul drept. Fa miscarile de urcare si de coborare in ritmul tau, in seturi de aproximativ 30 de secunde.

Pentru a-ti mentine echilibrul, poti sa te tii cu mana de balustrada scarilor. Fa aceste seturi de 10 ori, de doua ori pe zi. Completează chestionarul acesta pentru tine sau pentru ei și află rapid dacă acesta indică un risc de gonartroză sau coxartroza.

durerea articulațiilor genunchiului poate fi încălzită

Dacă te înscrii în categoria de risc, primești un consult de specialitate gratuit! Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.