Exercitii pentru durerile de genunchi

Gimnastica pentru dureri de genunchi

gimnastica pentru dureri de genunchi

Ai dureri de genunchi? Descoperă câteva exerciţii care ameliorează aceste dureri şi nu-ţi pun în pericol genunchii!

gimnastica pentru dureri de genunchi

Majoritatea exerciţiilor pun o presiune mult prea mare pe genunchi, lucru care nu este deloc de dorit atunci când ai dureri de genunchi. Dar, asta nu înseamnă că trebuie să renunţi de tot la mişcare, ci doar să găseşti exerciţiile potrivite care te ajută în această situaţie şi nu îţi înrăutăţesc cu nimic problema, deoarece nu pun presiune pe genunchi.

Exerciţiile de mai jos pe care le poţi face în siguranţă au un impact foarte mic asupra genunchilor, dar în acelaşi timp vor lucra musculatura din jurul genunchilor, ameliorând durerile.

Activități fizice recomandate pentru durerea la genunchi

Iată cele mai bune exerciţii dacă ai dureri de genunchi pe care le poţi face în seturi de câte 15 mişcări: Exerciţiul nr. Trebuie să fii foarte atentă ca genunchiul stâng de la piciorul care rămîne pe loc să nu depăşească linia vârfului de la picior în timp ce execuţi fandarea, iar cel din spate să nu lovească suprafaţa.

gimnastica pentru dureri de genunchi

Se repetă această mişcare alternativ pentru fiecare picior, lent, în seturi de câte 15 repetări. Dacă simţi o presiune mai mare pe genunchi atunci limitează-te la un singur set de exerciţii.

gimnastica pentru dureri de genunchi